Welcome

BuLi PuNyE PaSaL

Jumaat, 15 Januari 2010

Hidup Baru

Hari ini sudah masuk hampir seminggu aku sudah berheti dari UniMAP. Nape aku berhenti? itu persoalannya.. sebab aku da tak tahan lagi nak duk situ macam owang yang takde mase depan. Lebih baik aku berhenti je dari aku terus membuang masa dan duit aku kat situ. Tambahan lagi, tempat belajarnye da la jauh-jauh. Aku x suke r. JADI, aku sudah buat keputusan. Aku mahu cara hidup baru.
BULI LIFE.
Aku punye hidup, aku punye suka. Tapi korang jangan takut atau malu untuk menegur aku. Sebab tegur tu kan amalan baik.
So, tegur jela. Terima x terima tu belakang cerita yang penting suda jalankan tanggung jawab menegur cukupla~ huhu..
My New Life.
new study, new job, new things, new money, new friend, new family, new girlfriend and new me.  -buli-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan